Elly Prestegård Art
The StorytellerBrider hunterCrusaderLittle Miss InnocenceRabbitThe MessengersMooseHareMoon childGorilla twinsSeveral others

Monday 1 March 2010

THE NEVER ENDING SEARCH FOR INNOCENCE


It has almost become a ritual. Over and over again the crew members will be on the search for Innocence.
Calling for her in the darkness, knocking on doors to ask for her, they are never willing to give in. They know Innocence, and they know she can easily be mixed up with people who have nothing in common with her. 
"You are looking for Innocence, than you have come to the right address" they say, claiming they are her. The crew members know better. They reveal a lie even before it is told. Fighting against misleading lies they know it is up to them to protect her. 
Innocence is out there in the darkness, and she has to be found - again and again...






















9 comments:

  1. Takk for sist - på pileflettekurs i Åsane.

    Jeg må si jeg ble litt satt ut da jeg fant og åpnet bloggene dine. Det gikk fort opp for meg at dette ikke var noen alminnelig hage/interiørblogging som jeg og de fleste andre holder på med. Utrolig flott!

    Nå gleder jeg meg bare til å sette meg ned og nyte bildene skikkelig, og sette meg inn i denne verdenen. Veldig spennende.

    God påske ønskes deg fra Elisabeth

    ReplyDelete
  2. Hjertelig takk for en fantastisk hyggelig kommentar på bloggen min:))
    Jeg setter stor pris på kommentarer, og selvfølgelig aller mest på de som er så hyggelige som din!
    Jeg er alltid interssert i å bli kjent med nye mennesker og nye ideer. Bloggen din er helt annerledes enn de bloggene jeg vanligvis leser, men spennende og fargerik. Jeg elsker farger!
    Kommer nok innom her og leser mer!
    Ha det godt så lenge og lykke til med bloggen!

    ReplyDelete
  3. Jeg hørte på Julian Berntsen-cd'en min i bilen i dag. Da dukket disse bildene dine opp i hodet mitt igjen, og jeg måtte rett inn på nettet for å se på dem igjen.

    Elisabeth :-)

    ReplyDelete
  4. Hei Elisabeth, tusen takk! Det setter jeg veldig pris på. Takk for den forrige kommentaren din og. Når jeg ikke svarer med en gang har det en tendens til å glemmes...men i alle fall...er veldig glad for å ha deg med!! Blir ikke jevn blogging på denne bloggen, men det ligger en del og venter.

    ReplyDelete
  5. Love the rabbit and rider especially.

    ReplyDelete
  6. Thanks gracia, very pleased to have you visiting. We could take a rabbit ride together, who knows where.....

    ReplyDelete
  7. Wonderful
    work
    thank you for sharing

    ReplyDelete
  8. SKIZO, thank you - your welcome back anytime :-)

    ReplyDelete
  9. Your works are very haunting and surreal like. They are intriguing as well as mysterious. Your work is really unique and innovative. Simply breathtaking!

    ReplyDelete